DOSTOPNOST
VELIKOST PISAVE
SLOG PISAVE
BARVNA TEMA

2

REPUBLIKA
SLOVENIJA

NA TEJ STRANI
PRIJAVA V PROSTORSKI INFORMACIJSKI SISTEM
DELI

 

Načini prijave

 

Prijava v Prostorski informacijski sistem (PIS) je možna z registriranim uporabniškim računom SI-PASS.

V PIS se lahko prek SI-PASS prijavite z uporabo:

  • mobilne aplikacije eOsebna
  • osebne izkaznice s čitalnikom kartic
  • mobilne identitete smsPASS
  • kvalificiranega potrdila
  • Halcom One
  • Rekono
  • prijave državljana EU

 

Kvalificirano digitalno potrdilo

 

S kvalificiranim digitalnim potrdilom v elektronskem poslovanju izkazujete svojo identiteto, jamčite za vsebino elektronsko posredovanih informacij in se elektronsko podpisujete. S kvalificiranim digitalnim potrdilom se zagotavlja varno in zakonito elektronsko poslovanje.

Kvalificirana digitalna potrdila, s katerimi je možna prijava v sistem PIS prek SI-PASS uporabniškega računa, izdajajo naslednji ponudniki kvalificiranih storitev zaupanja:

  • Državni center za storitve zaupanja SI-TRUST: digitalna potrdila SIGEN-CA in SIGOV-CA
  • Halcom d.d.
  • Rekono
  • Pošta Slovenije d.o.o.
  • Nova Ljubljanska banka d.d.

 

Mobilna identiteta

 

Mobilna identiteta smsPASS je način prijave v SI-PASS, ki s pomočjo enkratnega gesla, poslanega s kratkim sporočilom SMS, omogoča elektronsko podpisovanje dokumentov in zanesljivo identifikacijo uporabnika pri uporabi storitev s katerimi se v prostorskem informacijskem sistemu zagotavlja elektronsko poslovanje. Za uporabo smsPASS potrebujete mobilno telefonsko številko in telefon, ki sprejema kratka sporočila. Mobilno identiteto smsPASS lahko pridobijo opravilno sposobne osebe starejše od 15 let, ki imajo slovensko davčno številko in EMŠO.

Za uporabo mobilne identitete smsPASS potrebujete tudi uporabniški račun SI-PASS.

Več o načinih pridobitve in aktivaciji smsPASS

 

Registracija SI-PASS

 

Za opravljanja storitev s katerimi se v PIS zagotavlja elektronsko poslovanje se uporablja spletna prijava preko storitve SI-PASS. Storitev SI-PASS je enotna točka za preverjanje identitete različnih uporabnikov (državljanov, poslovnih subjektov, javnih uslužbencev) ter elektronsko podpisovanje vlog in ostalih dokumentov. Za uporabo storitve SI-PASS je potrebna predhodna registracija uporabniškega računa v sistem SI-PASS.

  • Če uporabljate kvalificirano digitalno potrdilo in uporabniškega računa SI-PASS še nimate, boste ob prvi prijavi v PIS samodejno preusmerjeni na registracijo v sistem SI-PASS.
  • Registracija uporabniškega računa SI-PASS je del postopka za pridobivanje mobilne identitete smsPASS.

Uporabnik storitve SI-PASS je vedno fizična oseba, ki ima lahko le en preverjen SI-PASS račun, do katerega dostopa z različnimi kvalificiranimi digitalnimi potrdili in smsPASS. Preverjen račun pomeni, da je povezan z davčno številko uporabnika in da uporabnik pri prijavi vanj svojo istovetnost izkazuje s kvalificiranim digitalnim potrdilom oz. smsPASS. Isti SI-PASS račun se uporablja za zasebno in za poslovno oz. službeno uporabo.

Več o registraciji v sistem SI-PASS
SI-PASS pogosta vprašanja

 

Prva prijava v PIS

 

Prijava v PIS je možna prek gumba "PRIJAVA" v glavi spletnega mesta (desno zgoraj). 

Po izbiri prijave SI-PASS storitev preveri ali imate registriran SI-PASS račun:

  • Če še nimate registriranega uporabniškega računa SI-PASS, vas sistem preusmeri na registracijo računa.
  • Če že imate registriran uporabniški račun SI-PASS, se izvede preverjanje identitete in prijava v PIS.

 

Podpisovanje dokumentov

 

SI-PASS omogoča tudi podpisovanje samostojnih dokumentov, ki jih imate shranjene na delovni postaji ali mobilni napravi (tablici, pametnem telefonu). Dokumente podpišete s kvalificiranim digitalnim potrdilom SI-PASS-CA, ki je varno shranjeno pri SI-TRUST.

Več o podpisovanju s SI-PASS

 

Prošnja za dodelitev pravic prek Varnostne sheme 

 

Varnostna shema (VS) je sistem za enotno upravljanje z uporabniki in njihovimi pravicami. Uporabniki prijavljeni v PIS (osebe zaposlene na ministrstvih, organih v sestavi, občinah, upravnih enotah ter izdelovalci prostorskih aktov, mnenjedajalci ipd) morajo za uporabo določenih aplikacij v sistemu PIS prek VS zaprositi za dodelitev pravic. Zaprosilo izvedejo prek uporabniškega računa. V prošnji navedejo aplikacijo, tip in ime svoje organizacije ter vlogo, ki jo imajo v PIS.